Tävling

Tävlingfix och tävlingskänslorna blev väldigt små när jag snabbt tog hand om Smilla innan jag skylle rida fram. På framridningen stastade jag på att rida igenom henne så hon blev trött, för att inte orka med att bocka och hålla på innan på banan. När vi väl var inne på banan så var hon faktiskt ganska avslappnad och lugn, men satte ändå igång med en rivstart. När vi väl var 6-7 meter från första hindret slöade hon bara ihop men med en rapp med mitt spö så hoppade hon och samlande energi till banan. hinder 2-9 gick galant fast i kanske 120 km/h och hon var ganska trött när vi väl var ute från banan. Men jag slutade på 0 fel och är SUPERNÖJD!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0