Tjejmiddag

Hemma från Celinas asmysiga och udda tjejmiddag med tjejbråk gäng emellan (de andra var inte där), tårar och skratt till en underbar Cesarsallad :)
Jag har haft en superkväll verkligen och jag lär känna tjejerna bättre i klassen för varje middag som går. Sedan såklart så ser de en ny sida av Carro på alla olika middagar då vi pratar om olika saker och jag tar ställning med mina åsikter. Om man kan ta ställning muntligt så kan man det skriftligt så jag skall även i höst satsa på att skiva många och bra åsiktsinlägg om olika och roliga saker. Vad skulle ni vilja läsa om i inläggen? Kul att hörs era åsikter så att inte jag skriver om det jag gillar men kanske ni tycker är astrist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0