Underbar helg ♡

Hejsan bloggisar ♡
 
Jag har haft en galet rolig helg med bakning, fika, båtåkning, barnpassning och stallet!
 
Det började med att jag i fredags efter skolan åkte till Talley med Hanna S och red ut, och den sista biten så skrittade jag med Ebba som har en egen häst i stallet och vi bestämde latt vi förmodligen skall rida ut tillsammans på fredag när jag har Talley igen. Det skall bli superkul!
Sedan i lördags var det barnpassning, båtåkning och godis på schemat. Det gick super att passa branen och det var superkul, men jag var ganska trött när jag åkte båt med mamma och pappa då jag var tvungen att gå upp 7.45 men när jag sedan åt godis så blev jag piggare heheh..
Idag så har jag bakat muffisn till cafeet i skolan och till stallet (Ronjas stall) där jag bjöd på muffisn då jag har haft henne i ett år i fredags! Vill ha henne i fler år och jag hoppas på att jag kan ha det! Efter lunchen så åkte jag till satllet och vi åt dem och så sedan följde jag med Esther och Chippen som skulle rida ut men inte med de andra då Chippen har en skada s han inte kan gå i backar. Vi som är så lyckade och var allmänd höga på luft tappade bort off mitt ute i skogen men föjde häetsan instikter så kom vi tillbaka hem hahah. Sedan nu runt 18 så åkte jag och Hanna B in till stan och träfade vänner från Sjöis (ridlägret jag var på i sommras) som hade varit på Liseberg hela dagen och fikade med dem! Vi hade saknat dem jätte mycket då de bor i Jönköping så det är en bit emellan oss, men de skall komma snart igen så vi kan ses mer. Sedan kom jag hem runt 21 och nu bloggar jag efter att jag har ätit lite hallon heheh :))
 
Imorgon skall jag rida Ronja efter skolan och jag skall rida ut med Eva och Collin och kanske skall rida lite hoppning eller dressyr efter, men det beror på hur länge jag rider ut!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0